برنامه ای جالب برای مدیریت سریع پیامک ها
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
برنامه ای جالب برای مدیریت سریع پیامک ها
نوشته شده در یک شنبه 17 آذر 1392
بازدید : 2892
نویسنده : MRK

 مدیریت پیامک ها با Easy SMS-Fastest SMS in Kitkat v3.3.0

Easy SMS-Fastest SMS in Kitkat برنامه ای جالب برای مدیریت سریع پیامک ها می باشد. با استفاده از برنامه فوق می توانید در کمترین زمان ممکن پیام ارسال کنید. همچنین می توانید شروع به بهینه سازی پیامک ها نمایید. پشیتبانی از پلاگین ها، ساختن پوشه و مرتب سازی پیامک ها، زمان بندی پیامک ها و ارسال در ساعات مختلف از جمله ویژگی های این برنامه می باشد. پشتیبانی از SMS/MMS، پشیتبانی از قالب های مختلف، گرافیک ساده و کاربرپسند، پشیتبانی از حالت Popup و پاسخ سریع، قابلیت ثبت امضا برای پیامک ها، قابلیت ذخیره سازی پیامک ها در تاریخ مشخص، قابلیت پشتیبان گیری از پیامک ها، پشیتبانی از شکلک های مختلف، قابلیت علامت گذاری پیام ها و … از ویژگی های دیگر این برنامه می باشد. برنامه فوق همچنین دارای یک ویجت گرافیکی نیز می باشد.

 

Easy-SMS-Fastest-SMS-in-Kitkat4[Androidiha.com]Easy-SMS-Fastest-SMS-in-Kitkat6[Androidiha.com]Easy-SMS-Fastest-SMS-in-Kitkat2[Androidiha.com]

 

نسخه اندروید : ۲٫۱ به بالا

اندازه فایل ۳٫۵ مگابایت

Download

The following two tabs change content below.


:: موضوعات مرتبط: موبایل , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: اندروید, سخت افزار, مدیریت, مدیریت اس ام اس, مدیریت سریع پیامک ها, مدیریت پیام ,



مطالب مرتبط با این پست
.